Közösségi média felmérés 1 hónappal a választások előtt

Az év eleji Orbán “Obama” Viktor, avagy a közösségi média és a politika viszonya 2010 januárjában című bejegyzésem óta rengeteg hasonló írás született. Gyakorlatilag minden szempontból fel lett dolgozva a téma, ezért én nem is akarok kommentárt fűzni a következő adatokhoz.

Kattintson a megnyitáshoz!
A politika és a közösségi média
Helyzetjelentés 1 hónappal a választások előtt
(pdf)
Ossza meg! Lájkolja! Plusszolja!Csiripelje! Pinelje! Szóljon hozzá!

5 hozzászólás a(z) “Közösségi média felmérés 1 hónappal a választások előtt” bejegyzéshez

  1. Qviktor

    Aktuális a kérdés, épp most volt a választási eskütétel a hivatalban Érdekes… úgy fest, hogy az iwiw-et a Youtube-ot kisajátította a Jobbik… míg a FB-on együtt kúsznak felkelé a Fidesszel. A két “kieső” meg már nem sok energiát tesz ilyesmibe. Mentik, ami menthető 🙂 Az MSZP pedig 8 db vízszintes vonal… 🙂

  2. Laci

    Mennyi idő volt ezeket az adatokat összegyűjteni? – költői kérdés volt 🙂 Érdekes adatok önmagukban is és egymáshoz viszonyítva is.
    De az MDF még ravaszul kivár? Mert elég sok a nullájuk :))

  3. iii

    A Facebookon egyvalami hiányzik: a csoportok létszáma, ez pedig így alakul:

    LMP 5964 (993 + 4971)
    Fidesz 4559
    Jobbik 3968
    MSZP 449
    SZDSZ ~200
    MDF 0

Hozzászólások lezárva.